sobota, 14 listopada 2015

Pierwszy raz...

Hej!
Witam Was serdecznie na moim blogu. Jest to mój pierwszy blog i pierwszy post. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia co mam w pierwszym poście napisać, ale jednak standardowo się przedstawię.
Nazywam się Iza i mam 17 lat. Interesuję się fotografią, muzyką. W wolnej chwili lubię poczytać książki albo wyjść ze znajomymi. Aktualnie uczęszczam do drugiej klasy liceum. Na profil biologiczno-chemiczny.
Abyście mogli mnie lepiej poznać napiszę kilka faktów o mnie.
1.Jestem szatynką o zielonych oczach.
2.Mam dwa koty, które kocham i jednego psa, którego uwielbiam.
3.Wiosną i latem nie rozstaję się z rowerem, wprost uwielbiam na nim jeździć.
4.Zawsze ciężko jest mi napisać coś o sobie (i to chyba widać :D)
5.Mam dwóch starszych braci.

I to byłoby na tyle do zobaczenia w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz